2016. december 25., vasárnap

Umarex Colt Government 1911 A1 CO2 lég pisztoly - Jelenlegi ára: 29 900 Ft

Eladó a képen látható, jó állapotban levő Umarex gyártmányú 1911A1-es Colt használt légpisztoly. A pisztoly jól működik, de mint minden félautomata fegyvernél ennél is előfordul, hogy néha beakad, de ez pár mozdulattal korrigálható.  
A fegyver adatai:
Kaliber:
4, 5mm
Teljes hossz:
220mm
Súly:
1180gr
Csőhossz:
122mm
Tárkapacitás:
8db
Teljesítmény:
110m/s
Extra tartozék:
-
Lövedék:
Diabolo
   
Relatív keveset használt (lehetett volna jóval többet is : ) ), mivel megvétele után fél év elteltével egy jóval komolyabb légpuskát vettem. Azóta szinte csak törölgettem és nézegettem. Körülbelül 3-4 ezer lövés lett leadva (én nem szeretnék ámítani senkit, hogy csak 100-200 lövés van benne : ), mert az nem lenne igaz), igazi mókamester kinn a természetben. A durranós légpisztoly töltényeket nagyon muris vele elpufogtatni.  
A fegyver én is használtan vettem egy valamikori kiképző tiszttől (aki úgyszint több légfegyvert tartott és csakúgy kihasználatlanság végett vált meg tőle), akinek megígértem, hogy állatokra nem fogok vele lőni (ehhez mindvégig hű maradtam! ), tehát az új leendőbeli tulajtól én is pont ezt kérném!  
Figyelem sportlövészetre NEM ajánlom, mert arra bizony pontatlan, ezért is vettem meg a sportlövő puskát, de sajnos ma már azt is jóval kevesebbet használom mint amennyit szeretném : (.  
Megjegyzés: A fegyver új ára magyar oldalakon 70e körül +-, míg külföldi oldalakon cca. 250 USD-ért található.  
Személyesen budapesten vehető át, különben posta. A termékhez számlát NEM adok, ez privát használatra volt megvéve. A képen látható állapotban és tartozékokkal (doboz, 1 tár és 2db co2 patron).  
Jó vaterázást!  
Üdv.
 
lo


Jelenlegi ára: 29 900 Ft
Az aukció vége: 2017-01-15 22:36 .