2021. május 31., hétfő

Commodore Amiga 1200 eshez használt western digital caviar 2420 425 MB winchester merev lemez - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Szép napot!
kb 18 éve volt amiga 1200 esem, akkor egyetemre jartam es kellett a penz csajozni, meggondolatlanul eladtam hogy majd jovo heten veszek egy masikat, miutan befektettem a penzt a napi betevore, de aztan peregtek az evek esemenyek a problemak, tobbet mar nem volt idom, sem eleg penzem az 1200 esre és amikor megoregedtem rajottem hogy az 500 assal és a floppy kattogassal sokkal jobban fel tudom idezni a gyerekkorom boldogsagat. Amikor asz 1200 est eladtam, meg arra gondoltam hogy a merev lemezen levo jatekok jok lesznek nekem kesobb jatszani ugyis oylan nehez beszerezni oket, nehezett mint egy gepet, igazabol mar nem emlekszem mi van rajta, mindig is lamer voltam, csak jatszottam, oszinten bizom hoyg a napi rutin betevobol szarmazo kepek azert nincsenek rajta xd, akkor tokletesen mukodott, azota nem probaltam. az oldalan a celluxcsikok: haveromnal lattam hoyg egy karton papir van az aljan elmondasa alapjan leggescsillapitasra es zajcsokkentesre hasznalta, megtetszett az ötlet. ennyit tudok mondani rola
Postaköltség a mindenkor aktuális postai díjszabás szerint. (1300ft csomag lakáscímre, vagy 750 ft postaautomataba ) 
Kiárusításból, több terméket inditok, örömmel összevárok több terméket 1 postaköltségre 30 napig. Legyen kedves szétnézni a felhasználó egyéb termékei között !
Köszönöm a látogatását, érdeklődését, bármi kérdése felmerül örömmel válaszolok

Jelenlegi ára: 3 000 Ft
Az aukció vége: 2021-05-31 20:05 .