2020. február 28., péntek

Sötétzöld színű,német gyártású,pamut frottír anyagú,70x140 cm-es gyerekmatracra tehető gumis lepedő - Jelenlegi ára: 2 9

Eladó egy sötétzöld színű gumis babalepedő: 70x140 cm-es kiságyhoz való, német gyártású termék.
A gumis lepedő színe sötétzöld.
A lepedő német gyártású és onnan is van, mert a testvéremék ott élnek, onnan hozták nekünk.
A sötétzöld gumis lepedő pamut frottír anyagú.
Ez a lepedő nagyon magas minőségű termék és éppen ezért elég jó állapotban van.
A képen látható a gumis lepedő, ahogy rá van húzva egy 70x140 cm-es gyerekmatracra.
Én imádtam a gumis lepedőket, mert egyszerűen ráhúzhatók a matracra, nem kell vasalni, egyszerű mosni és esztétikusak is.
Szerintem egyszerűbb a használatuk, mint a hagyományos vászonlepedőké valamint a baba ill. kisgyermek alatt sem gyűrődik össze, nem "mászik" el.
A lepedő szélein a gumi normális, nem kinyúlt és nem is sérült.
A lepedő felülete nem "bolyhos", hanem bolti új állapotú, pedig használtuk őket, de vigyáztunk is rá.
Nagyon jól mosható és szerintem viszonylag hamar meg is szárad.
A lepedő bolti új állapotú, szép, tiszta és ápolt !
A képen látható kiságy, amely átalakítható gyerekheverőnek szintén eladó, a kókuszmatraccal vagy anélkül is ill. meg van hirdetve a lepedőkkel és egy készségfejlesztő Régió gyerekjátékkal is.
Amennyiben érdekli valamelyik termék, kérem írjon nekem és tudok küldeni fotókat és leírásokat.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a gumis lepedőt !   Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 985 Ft
Az aukció vége: 2020-03-20 08:27 .